Az első bejegyzés

2013.09.24. 22:46


Annyi blogot olvastam mostanában, hogy kedvet kaptam az íráshoz. Elsősorban a főzés lesz a blog fő témája, de időnként lesz más is, főleg ami érdekel, vagy foglalkoztat. 2008 óta állok többször a konyhapult mögé, az első indíttatást a Bűvös Szakács adta. Nem a trendi, új dolgok vonzanak, hanem hanem a bevált, klasszikus konyha, elsősorban az olasz, és persze ennek a magyarosított, újragondolt átirata. Azóta sokat gyakoroltam, próbálgattam, de elsősorban jól bevált receptek alapján, kezdve az alapoktól. Ezzel a bloggal kiírom magamból a felhalmozott tapasztalatokat, próbálok kedvet csinálni másoknak is. 

én.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://akonyhaordoge.blog.hu/api/trackback/id/tr135532316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása